Easy POS

Easy POS er et nettbasert kassesystem utviklet for å gjøre din hverdag enklere, enten du er eier, leder eller ansatt.

Systemet har et bredt spekter av tilleggsprogrammer spesialisert for å dekke behov til ulike bransjer, alt presentert på en enkel og brukervennlig måte.

Vi har utviklet integrasjoner til 3.parter – på blant annet regnskap, logistikk, booking og HR-systemer, slik at det kan linkes til deres nåværende systemer.

Vi lever av at du som butikkeier eller leder lykkes med din bedrift. Derfor vil vi gjøre vårt ytterste for å forenkle og muliggjøre alle aspekter i din butikkhverdag.

 

Hvorfor bruke Easy POS

Effektivisere hverdagen

 Enkel tilgang til salgsstatistikk og fortjeneste

 Økt salg

 Bedre rutiner for å ta betalt

 Spar tid og kostnader for regnskap

 Enklere å holde orden

 Enklere og bedre lagerkontroll

 

Funksjoner du får Easy POS

Riktig beregning og kalkulering av varer/produkter

Lager og logistikkstyring

 God støtte for rapportering

Kontinuerlig oppdatert statistikk

Automatisk eller manuell varebestilling

Elektronisk varemottak

Varetelling (inkl app)

Gavekort og tilgodelapper

SMS og epost

Dashbord tilpasset mobilenheter

Bakromstilgang (Power-user)

Butikkdataen kan integreres med alle produkter som vi utvikler.

 

Hvilken løsning ønsker du med dette produktet

Velg her og vi tar kontakt med deg raskt for gjennomgang