«Unngå kø - øk kundetilfredshet »

EASY DATAKASSESYSTEM

Selvbetjening

Kunde kan velge mat eller andre tjenester ved hjelp av en touchskjerm designet for selvbetjening. Enten det er å bestille mat eller drikke, legger selvbetjentkassen inn bestillingen enkelt og hurtig. Løsningen integreres med betalingsterminal for å fullføre handelen og unngår kødannelse samt skaper mersalg.

Vår hardware er produsert av en verdensledende produsent innenfor AICD (automatisk identifisering og datainnsamling) og POS (Point-of-Sale) og er ISO-9001/9002 sertifisert produsent. Alle våre produkter er av høy kvalitet med garantier og bytteservice.

Hardware som er inkludert i standard datakassesystemer;
* datakasse med touchskjerm (IP 64, Intel® Core™ i5)
* integrert eller mobilt kundedisplay
* integrert strekkodeleser (ved behov)
* integrert magnetkortleser
* integrert kvitteringsprinter
* integrert låsbar kontantskuff

Foruten standardpakken kan vi levere alt av hardware innenfor butikkdata. Det være seg oppgraderte prosessorer, server, løsvekt, ferskvarevekt, tv skjermer, håndholdte skannere for varemottak/ vareutsending/ varetelling, nettbrett, kamera, fingeravtrykkleser m.m.

Vår Software tilpasses til både bransje og våre kunders behov. De viktigste funksjonalitetene er beskrevet i egne «knapper» på siden.

Favorittfunksjonen i skjermbilde lages enkelt og kan variere i størrelse og farger. Favoritter brukes som oftest på varer og tjenester som ikke har strekkode eller at strekkode ikke er implementert i i bedriften. Her kan man definere omfattende rutiner for alle funksjonene som systemet inneholder. I tillegg så har systemet integrasjon til Microsoft Office som gjøre det mulig å lage automatiske skjemaer, tilbudsmaler og ordredokumenter. Systemet har klipp og lim funksjon i alle tabeller som gjør ajourhold enkelt. Alt kan legges på favoritter.

Systemet leser strekkoder, QR koder (krever 2D scanner – se også tilhørende produkter) og RFID (se også tilhørende produkter). Standard i systemet er strekkode avlesing.

Det kan ved avslutning av salget velges om det skal til kontant, bankkort, gavekort eller kredit/ faktura. Kreditt-/ fakturasalg krever gyldig betalingsbetingelse som er forhåndsgodkjent i kundekartoteket.

Systemet etter beregner rabatter dersom kunden er satt opp med rabatt.

Systemet produserer elektronisk faktur og håndterer kid nummer med integrasjon mot regnskap (OCR fil fra bank til systemet). Det er også tilrettelagt for EHF faktura.

Fakturakopi blir sendt som PDF pr mail. Det kan velges mellom utsending av faktura pr. mail direkte fra systemet eller utskrift for utsendelse pr. post.

Det kan settes opp maler for faste ordre med mulighet for korrigeringer

Gjennom nettbaserte løsninger får både lokale drivere og kjedeansvarlige tilgang til komplette statistikker på alle nivåer. Disse statistikkene kan tilpasses dynamisk slik at man kan studere utviklingen i detalj. Alt tallmateriale kopieres raskt til regneark slik at tallene effektivt kan bearbeides videre.

Et varelager omfatter beholdning av varer som har blitt anskaffet for produksjon eller videre salg. Systemet har svært godt lagerstyringssystem opp mot hvert brukersted, datakassepunkt og hovedlager. Den gir en god oversikt over hvilke brukersted/lager som har hvilke vare og kan hentes fra hvert datakassepunkt.

Systemet gir også mulighet for automatisk anbefaling av varebestilling, vare-supplering, plukk-lister m.m.

Muligheter for forehåndsfastsettelse av bl.a. pris, rabatter av varer, fast kunderabatt og tjenester. Systemet gir også muligheter til å begrense tilgang for ansatte og segmentere rabattmatriser til vareutvalg, kampanjeperioder m.m.

Systemet håndterer ulike mva. satser (f.eks. 0, 15 ,25) Det settes opp postering grupper for å skille opp mot regnskap.

Easy Back Up system gir kontinuerlig lagring av systemets data.

Systemet integreres mot regnskapssystemer. Regnskapsdata kan overføres hver natt eller etter andre ønske til regnskapssystem hos regnskapsfører. Ingen «etter-plotting» av regnskapsdata eks. omsetning rapport for brukersted. Elektronisk fil blir sendt pr. mail. Mottaker av regnskapsdata laster ned fil som automatisk konverterer alle posteringer til regnskapssystemet.

Utvalg regnskapssystemer som kan integreres (API) til systemet;
Visma Global, Multisoft,Visma Business, Dl-Systemer,Mamut, Zirius, Duett,PCK, Navision, lnfoEasy, Visma Rubicon, Axapta, Scenarion, Uni Micro, BAS økonomisystem, Visma Avendo,Microsoft Dynamics AX 4.0 (n4b), 24Seven0ffice, Akelius, e-conomic, Agro Økonomi, XLEDGER.NET, Formula regnskap, SageSO, Matrix økonomi, Tripletex m.fl.

Integrasjon mot betjente datakassesystemer (se tilhørende produkt).

Integrasjon mot RFID (Radiofrekvensidentifikasjon). Se tilhørende produkter.

Alle våre leveranser inkluderer oppsett av systemet, integrasjoner, installasjoner, Software-oppdateringer, back up, bytteservice og support.

Tilhørende produkter

Kontakt