«Null ventetid. Gi kundene dine en bedre opplevelse»

EASY SERVITOR

Easy Servitør er en mobilapplikasjon som er sømløst integrert med datakassesystemet. Den har samme menyer og hurtigtaster, slik at du umiddelbart kan ta den i bruk. Når du starter mobilapplikasjonen finner den selv datakassesystemet og synkroniserer automatisk.

Hvorfor la kunden vente 10 – 20 min på sin neste bestilling? Easy Servitør sørger for å høyne salgsfrekvens mot kunder i den tiden de er på besøk. Dette gir mulighet for økt omsetning samt tilfredse kunder.

Favorittfunksjonen i skjermbilde lages enkelt og kan variere i størrelse og farger.

På en enkel måte kan systemet settes opp og korrigeres med deres menyer. Enheten som hurtigtast eller strekkode. Videre kan meny justeres i forhold til gjestenes ønsker og behov som f.eks. ekstra ost, uten løk m.m. Produktbeskrivelse som allergier m.m. kan også legges inn på respektive matretter.
I drikkemeny kan oppskrifter på cocktails m.m. forhåndslagres. Easy Step har allerede over 100 ulike oppskrifter på ulike drinker og cocktails.

Systemet kan settes opp med bordkart og bordplasseringer som enkelt kan justeres f.eks. ved at flere bord settes sammen eller splittes. Bestillinger kan parkeres på bord og bordplassering. Dette gjør det også enkelt å splitte regning på gjester som har delt bord. Systemet har løsninger for bordplassering og varsling til servitør dersom det er har gått lang tid mellom aktivitetene på bordene. Kobling mellom kassepunkter gir mulighet til at flere kasser kan benyttes og parkerte ordre kan hentes på alle datakasser og mobilapplikasjoner (se også tilhørende produkt Easy Servitør). Systemet har også gode tips- og provisjon løsninger som holder god oversikt for både personal og ledelse.

Systemet kan settes opp med bordkart og bordplasseringer som enkelt kan justeres f.eks. ved at flere bord settes sammen eller splittes. Bestillinger kan parkeres på bord og bordplassering. Dette gjør det også enkelt å splitte regning på gjester som har delt bord og eventuelt fortsette å parkere ordrer på gjester som blir igjen. Det kan også enkelt opprette nye bordplasseringer for gjester som senere tilkommer bordet.

Systemet har integrasjon mellom restaurant og hotellsystemer slik at restaurantbesøket kan belastes på hotellrommet.

Det kan ved avslutning av salget velges om det skal til kontant, bankkort, gavekort eller kredit/ faktura. Kreditt-/ fakturasalg krever gyldig betalingsbetingelse som er forhåndsgodkjent i kundekartoteket.

Systemet etter beregner rabatter dersom kunden er satt opp med rabatt.

Easy Back Up system gir kontinuerlig lagring av systemets data.

Løsningene kan også definere brukerrettigheter og gi individuelle tilgangsnivå til brukere. Programmet har lovpålagt tidsregistrering for bransjer som trenger det. Systemets omfattende aktivitetslogger gir bedriftene gode kontrollrutiner.

Muligheter for forehåndsfastsettelse av bl.a. pris, rabatter av varer, fast kunderabatt og tjenester. Systemet gir også muligheter til å begrense tilgang for ansatte og segmentere rabattmatriser til vareutvalg, kampanjeperioder m.m.

Systemet håndterer ulike mva. satser (f.eks. 0, 15 ,25) Det settes opp postering grupper for å skille opp mot regnskap.

Gjennom nettbaserte løsninger får både lokale drivere og kjedeansvarlige tilgang til komplette statistikker på alle nivåer. Disse statistikkene kan tilpasses dynamisk slik at man kan studere utviklingen i detalj. Alt tallmateriale kopieres raskt til regneark slik at tallene effektivt kan bearbeides videre.

Muligheter til integrasjon mot Easy KLjøkken Ordre (se også tilhørende produukter Easy Kjøkken Ordre)

Systemet integreres mot regnskapssystemer. Regnskapsdata kan overføres hver natt eller etter andre ønske til regnskapssystem hos regnskapsfører. Ingen «etter-plotting» av regnskapsdata eks. omsetning rapport for brukersted. Elektronisk fil blir sendt pr. mail. Mottaker av regnskapsdata laster ned fil som automatisk konverterer alle posteringer til regnskapssystemet.

Easy Servitør integreres mot datakassesystemet. Se også produkter og tjenester «Butikkdata»

Alle våre leveranser inkluderer oppsett av systemet, integrasjoner, installasjoner, Software-oppdateringer, back up, bytteservice og support.

Tilhørende produkter

Kontakt