«Spar tid – la kundene ordne betalingen selv.»

Easy selvbetjening

Kunde kan velge mat eller andre tjenester ved hjelp av en touchskjerm designet for selvbetjening. Enten det er å bestille mat eller drikke, legger selvbetjentkassen inn bestillingen enkelt og hurtig. Løsningen integreres med betalingsterminal for å fullføre handelen og unngår kødannelse samt skaper mersalg.

Vår hardware er produsert av en verdensledende produsent innenfor AICD (automatisk identifisering og datainnsamling) og POS (Point-of-Sale) og er ISO-9001/9002 sertifisert produsent. Alle våre produkter er av høy kvalitet med garantier og bytteservice.

Hardware som er inkludert i standard datakassesystemer;
* datakasse med touchskjerm (IP 64, Intel® Core™ i5)
* integrert eller mobilt kundedisplay
* integrert strekkodeleser (ved behov)
* integrert magnetkortleser
* integrert kvitteringsprinter
* integrert låsbar kontantskuff

Foruten standardpakken kan vi levere alt av hardware innenfor butikkdata. Det være seg oppgraderte prosessorer, server, løsvekt, ferskvarevekt, tv skjermer, håndholdte skannere for varemottak/ vareutsending/ varetelling, nettbrett, kamera, fingeravtrykkleser m.m.

Vår Software tilpasses til både bransje og våre kunders behov. De viktigste funksjonalitetene er beskrevet i egne «knapper» på siden.

Systemet leser strekkoder, QR koder (krever 2D scanner – se også tilhørende produkter) og RFID (se også tilhørende produkter). Standard i systemet er strekkode avlesing.

Systemet leser strekkoder, QR koder (krever 2D scanner – se også tilhørende produkter) og RFID (se også tilhørende produkter). Standard i systemet er strekkode avlesing.

Gjennom nettbaserte løsninger får både lokale drivere og kjedeansvarlige tilgang til komplette statistikker på alle nivåer. Disse statistikkene kan tilpasses dynamisk slik at man kan studere utviklingen i detalj. Alt tallmateriale kopieres raskt til regneark slik at tallene effektivt kan bearbeides videre.

Et varelager omfatter beholdning av varer som har blitt anskaffet for produksjon eller videre salg. Systemet har svært godt lagerstyringssystem opp mot hvert brukersted, datakassepunkt og hovedlager. Den gir en god oversikt over hvilke brukersted/lager som har hvilke vare og kan hentes fra hvert datakassepunkt.

Systemet gir også mulighet for automatisk anbefaling av varebestilling, vare-supplering, plukk-lister m.m.

Muligheter for forehåndsfastsettelse av bl.a. pris, rabatter av varer, fast kunderabatt og tjenester. Systemet gir også muligheter til å begrense tilgang for ansatte og segmentere rabattmatriser til vareutvalg, kampanjeperioder m.m.

Systemet håndterer ulike mva. satser (f.eks. 0, 15 ,25) Det settes opp postering grupper for å skille opp mot regnskap.

LoreEasy Back Up system gir kontinuerlig lagring av systemets data.

Enkel nyregistrering av kunder i databasen/ datakassen (samkjøres med alle brukerstedene).

Oppslag til telefonkatalog ved å taste inn navn, organisasjonsnummer eller telefon nummer. Muligheter for utsending av mail, sms og faktura direkte fra kundekartotek.

Systemet håndterer gavekort, ansatte-kort, bonuskort o.l. (f.eks. hver 10. kaffe gratis). Kunde får oppdatert saldo på utskrift fra kvitteringsprinter.

Sentralt gavekort er avgjørende for fleksibel kundebehandling. Løsningen er basert på en elektroniske gavekort som gjør at kundenes gavekortsaldo automatisk blir ajourholdt i et sentralt register. Dette gir mulighet for å utstede gavekort, bonuskort o.l. mellom brukersteder.

Systemet gir også muligheten til å kommunisere til kundene i kundedatabase på mail eller sms.

Systemet integreres mot regnskapssystemer. Regnskapsdata kan overføres hver natt eller etter andre ønske til regnskapssystem hos regnskapsfører. Ingen «etter-plotting» av regnskapsdata eks. omsetning rapport for brukersted. Elektronisk fil blir sendt pr. mail. Mottaker av regnskapsdata laster ned fil som automatisk konverterer alle posteringer til regnskapssystemet.

Utvalg regnskapssystemer som kan integreres (API) til systemet;
Visma Global, Multisoft,Visma Business, Dl-Systemer,Mamut, Zirius, Duett,PCK, Navision, lnfoEasy, Visma Rubicon, Axapta, Scenarion, Uni Micro, BAS økonomisystem, Visma Avendo,Microsoft Dynamics AX 4.0 (n4b), 24Seven0ffice, Akelius, e-conomic, Agro Økonomi, XLEDGER.NET, Formula regnskap, SageSO, Matrix økonomi, Tripletex m.fl.

Systemet kan integreres til ulike løsvekt, ferskvarevekt m.fl.

Selvbetjeningssystemet integrereres mot bemannet POS system

Systemet integreres mot RFID (se også tilhørende produkter RFID)

Alle våre leveranser inkluderer oppsett av systemet, integrasjoner, installasjoner, softwareoppdateringer, back up, bytteservice og support.

Tilhørende produkter

Kontakt